08 martie 2010

Jucat si jucator

Am coborat din nori pe fiecare treapta a nemuririi... usor in pas mi-am picurat lumina si am lasat in urma mea petale de stele, pentru a-mi regasi, oricand, drumul.

Eu am furat din cer furtuna si am coborat-o pe pamant.

Daram in calea mea regretul si smulg cu toata forta suferinta... celui predestinat.

Ii daruiesc rafale de iubire si curg pe el nestavilita pasiune.

Ma consum in nopti pierdute in placere, iar dimineata soarele-mi evapora roua de pe pielea lui.

Ziua noi ne jucam dorul.

Ne prefacem ca nu ne cunoastem, ca nu ne-am vazut niciodata. Ne dam tarcoale... ne tachinam... fugim din cand in cand unul de celalalt.

Eu il seduc cu privirea.

El ma aprinde cu atingerea.

Dansam sub cerul liber pe muzica de aseara... eu il conduc... el ma conduce...

Si facem jocul o lupta de putere.

Suntem mult prea vulcanici sa ne cedam din prima.

Eu ii fur clipa si el reuseste sa-mi ia minutul.

Ma strecor in mintea lui si ii umplu amintirile, dar el reuseste sa-mi invadeze visele.

Imi prinde mainile in ganduri, dar izbutesc cu buzele sa ii inchid cuvintele...

..."Te-am castigat si astazi, iubitule!"...

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...