03 martie 2010

Nascuta in Zodia Delfinului


Ieri mi s-a cerut sa opresc timpul.

La inceput, mi s-a parut ridicol si naiv... apoi mi-am dat seama ca insasi natura mea de om este astfel.

Eu nu am timp. Eu nu am ore.

Am o constanta de Trei.

O insiruire de silogisme pe o sfoara subtire, careia unii ii spun viata. Eu cred ca este o continua devenire... o suma a ceea ce a fost, cu ceea ce pot si ceea ce visez.

Si acum incep sa ma intreb ce a ramas din Unul meu existential?
...Ceasul sopteste ca este Amintirea... adica regulile din jocul meu Secund...

Si care imi este, acum, rolul din actul Doi?
...Din spatele scenei o voce striga ca sunt Clipa...

Si trec odata cu minutul... dar inca nu m-am completat. Nu pot ramane o Amintire pe o Clipa... imi trebuie Treimea...

Scotocesc dezorientata prin cotloanele fiintei mele si piesa ce-mi lipseste.

Dau peste suflet... si imi intinde o hartie:
"Esti Zodia Delfinului. Pe steaua ta scrie: IUBIRE!"

Un comentariu:

sentiment spunea...

Azi uita cine esti si trezeste-te la viata o data cu natura. Fii un fluture zglobiu si aseaza-te pe prima floare a puritatii. Ziua sa-ti fie mai senina ca infinitul. La multi ani, floare a primaverii!

Forme de iubire

"- Daca m-as ingrasa, pentru ca mananc mult sau as slabi foarte tare, pentru ca mie imi plac slabanoagele nu m-ai mai iubi? - Ba te...