19 martie 2010

Te caut...


Te caut...

Te caut printre razele jucause de soare ce mi se pierd in parul castaniu.

Te caut pe strazile prafuite pe care imi rasuna tocurile.

Te caut in firele de iarba ce-si alinta timid verdele crud.

Te caut in albastrul senin al cerului ce imi vegheaza mersul.

Te caut in privirile trecatorilor ce-mi zambesc complice.

Te caut in totul ce ma inconjoara.

Te caut in visele mele de seara, in visele mele de dupa-amiezi lenese, in visele mele de clipa pe minut.

Te caut in cuvintele pe care le scrijelesc zi de zi pe toti peretii fiintei mele.

Te caut in gandurile mele cuminti, in gandurile mele obraznice, in gandurile mele de dragoste si de nemurire.

Te caut in colturi de suflet, pe platouri de inima, pe conducte de vene si artere.

Te caut in mine mai presus de oricine.

Te caut si atat...

Si daca se intampla sa ma gasesti tu inaintea mea... te rog, macar, sa-mi dai de veste...

Un comentariu:

AIMee spunea...

Ce dragut, Simonino:*... Nu am mai intrat de mult timp pe blogul tau... dar vad ca ai inceput sa scrii mult mai mult si mai frumos... tine-o tot asa .... cred ca trecem printr-o faza foarte asemanatoare ... (ascult gary jules "mad world" si "ice box" omarion )...

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...