24 aprilie 2010

...asteapta-ma gol de iubire... ...umple-te cu mine.

Mi-am ars sufletul in departari mistice, pe ruguri de mult timp uitate in analele fiintei mele.

Ma dor zarile in care mi-am apus gandurile de viata si simt linia orizontului meu ca pe o cicatrice de prea mult a vreme vindecata.

Imi caut departarile in ochii barbatilor ce-mi taie cale si nu reusesc sa te gasesc.

Am schimbat cursul raului pe care curge destinul meu si am sperat ca-ti voi inunda padurea vietii.

Mi-am apus visul pe pamantul fagaduintei tale si am rasarit in fiecare cuvant ce ti-a sarutat buzele.

Pe linistea valurilor mele ti-am trimis pescarusul caruia i-am legat de aripi vechea-mi amintire.

Ma gasesti pe coltul lunii noastre albastre, cu toate stelele impletite in mine.

Lumineaza-mi calea spre tine...si...

...asteapta-ma gol de iubire...

...umple-te cu mine.

2 comentarii:

sentiment spunea...

dragostea,dorintele,gandurile,sentimentele se contopesc aici intr-o mare frumusete,intr-o sensibilitate profunda...

Anonim spunea...

Nunta Zamfirei

Un trandafir in vai parea.
Mladiul trup i-l încingea
Un breu de argint, dar toata-n tot
frumoasa cît eu nici nu pot
O mai frumoasa sa-mi socot
Cu mintea mea.

D.

Si mi-ar placea sa intinerim impreuna

Cand ne-am intalnit eram amandoi batrani. Nu, nu in buletine, ci in suflet si gandire. Tu rigid si eu cam acra, niciunul nu mai stia, de fa...