22 aprilie 2010

Uniune

Ne sincronizăm în iubirile noastre ce astăzi și-au intersectat emisferele.

Am uitat că timpul are noțiune, am alunecat dincolo de rutina zilelor și ne-am unit mâinile.

Am rătăcit clipa pe buzele tremurânde și ne-am savurat sărutul dincolo de străzile necunoscutelor regrete.

Suntem doi nebuni amanți ce ne pierdem sufletul printre așternuturile ființelor noastre întregite de această nouă inima.

Vibrez cu tine... te zbați în mine... și transformam doiul în unitate...

Tu bărbat și eu femeie... legați pentru eternitate de secretul aceluiași păcat...

Un comentariu:

sentiment spunea...

in fata acestui taxt raman fara cuvinte...doar savurez citind..imi place tare mult!

Forme de iubire

"- Daca m-as ingrasa, pentru ca mananc mult sau as slabi foarte tare, pentru ca mie imi plac slabanoagele nu m-ai mai iubi? - Ba te...