26 mai 2010

Dialog

-Si totusi… EA exista!

-Si unde este?

-Niciodata acolo unde te uiti… intotdeauna atunci cand privesti.

-Dar eu privesc!

-Nu te amagi singur. Noi toti suntem orbi cand vine vorba de privit. Doar foarte rar vedem cu adevarat.

-Si ce ramane de facut?

-Lasa destinul sa va deschida ochii… ochii sufletului…

-Si daca nu se va intampla asta?

-Cred ca am uitat sa iti spun cel mai important lucru… pentru a privi mai ai nevoie de ceva…

-Eram sigur ca nu e atat de simplu!

-Din fericire, nu!

-Si imi spui ce?

-Credinta! Trebuie sa crezi cu toata inima ta ca ea exista … si ca atunci cand o sa va intalniti o sa poata sa priveasca…

-Si daca a privit prea mult si acum i-au obosit ochii?

-Nu ne ajunge viata sa privim prea mult.

-Si daca e orbita de altul in viata ei?

-Lumina ta va fi mult mai puternica.

-Si daca nu o sa fie EA?

-Inseamna ca trebuie sa mai cauti.

-Pana cand?

-Pana cand vei invata toate lectiile ce ti le preda destinul.

-Si daca nu o sa pot sa o iert?

-Pentru ce anume ar trebui sa o ierti?

-Pentru ca nu m-a gasit mai devreme, pentru ca nu a fost doar a mea, pentru ca nu mi-a umplut noptile in care o cautam printre stele.

-Roaga-te intai sa te ierte ea.

-Si dupa ce ne vom gasi ce-o sa urmeze?

-Iubirea.

-Si pana atunci?

-Visarea.

-Si daca nu o sa o gasesc niciodata?

-O sa fie trist… pentru ca asta inseamna ca doua suflete pereche au colindat singure o lume intreaga…

-Si atunci de ce sa mai sper?

-Pentru ca ce ti-am spus eu adineauri este imposibil.

-Adica?

-In viata asta cu totii ne gasim jumatatea… doar ca uneori poate fi doar pentru o clipa… o sa treaca pe langa noi pe strada, o sa fie dintotdeauna in fata noastra,o sa ne apara in vise cu chip atat de clar… o sa stim sa nu-i dam drumul cand inima ne bate…

-De ce imi spui toate astea?

-Pentru ca si eu cred…

-In EL…

-Nu.

-In EA…

-Nici macar.

-Si atunci in cine anume?

-In tine.

Forme de iubire

"- Daca m-as ingrasa, pentru ca mananc mult sau as slabi foarte tare, pentru ca mie imi plac slabanoagele nu m-ai mai iubi? - Ba te...