11 mai 2010

Leapsa

Pentru ca Doru a crezut ca ar fi interesant sa afle care sunt cele 10 lucruri ce ma fac fericita, m-am gandit sa intocmesc o lista rapida cu primele 10 care imi vin in minte
(constienta fiind ca sunt mult mai multe):

1. Saruturile pasionale si romantice in miez de noapte.

2. Sa conduc cu muzica data la maxim atunci cand soarele apune.

3. Furtunile de vara privite noaptea pe fereastra.

4. Cand el ma tine de mana si mi-o saruta.

5. Cand primesc flori fara niciun motiv.

6. O cafea buna in compania unei prietene.

7. Doua lumanari, muzica in surdina si un pahar de vin rosu.

8. Un compliment venit din partea unui strain.

9. Apusul/rasaritul privit si simtit.

10. O carte buna care ma face sa zambesc si sa meditez dupa ce i-am sfarsit paginile.

Care sunt ale tale?

Un comentariu:

Anonim spunea...

Coucou MAR1NA !
Comment vas tu ?
J'aime sentir que tu es heureuse, et que tu laisses une trace de ton bonheur sur la toile.
Bonne continuation !
DAV1D

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...