25 august 2010

... acum e tot ce am... si e tot inceputul meu.

Un suras. Zambetul lui… Zambetul lui reflectat in ochii mei. O zvacnire launtrica si un foc ce arde. Arde tot zidul de gheata format in jurul inimii mele. Si bate… acum bate… ii aud in sfarsit sunetele de viata. Melodia incepe sa se formeze. Un cantec… un cantec numit iubire… Nu ii stiu acordurile, dar ii invat ritmul.

Ador diminetile in care ma trezesc zambind. E viata. Acum e viata in mine si o simt in fiecare vena si artera. Imi inunda celulele corpului si vibrez. Imi vibreaza sufletul. M-am aflat. M-am descoperit vie… un vulcan adormit ce incepe sa erupa. Pasiune… lava… cenusa… ce importanta mai are… e prea tarziu sa opresc miscarea si ma las purtata. Ma scurg in mare. In marea atator dorinte si vise nerostite.

Acum sunt femeie. Acum ma simt femeie. Privesc oglinda si ochii imi par altfel. Conturul buzelor a luat forma sufletului si rosul… ah, rosul asta e doar sangele meu ce s-a pus in miscare. E atata dorinta pe ele… atata asteptare… atat freamat si atata presiune.Simt inundatia de sentimente in toate colturile uitate ale fapturii mele si simt tacerea sparta de vocea inimii.

Sunt melodie. Sunt dans. Sunt vibratia ce misca pamantul. Sunt punctul de inceput al infinitului. Sunt pasiune. Sunt rosu. Sunt dragoste. Sunt viata. Sunt vie. Sunt tot.

Sunt totul meu.Totul universului ce m-a nascut. Acum da. Acum pot. Acum simt. Acum … acum e tot ce am… si e tot inceputul meu.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Bună Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul ascultawhisper sau un email ascultawhisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

Beto spunea...

http://biblioteca-prafuita.blogspot.com/
Acesta este blogul meu, eu ma numesc Beto si am dat intamplator de blog-ul tau
http://mar1na.blogspot.com si am citit diverse articole care mi-au placut. Daca ai aruncat deja o privire peste blogul meu si crezi ca iti place, te invit sa te gandesti daca am putea incerca o colaborare intre bloguri si anume, un schimb de linkuri sau ceva...
Daca ai nevoie si de alte detalii in legatura cu aceasta voi fi dispus sa iti ofer.
Astept un raspuns si multumesc anticipat. O zi placuta

Si mi-ar placea sa intinerim impreuna

Cand ne-am intalnit eram amandoi batrani. Nu, nu in buletine, ci in suflet si gandire. Tu rigid si eu cam acra, niciunul nu mai stia, de fa...