19 august 2010

JE suis MALADE!

Intr-o absenta de “noi” construiesc vise pe baza de speranta. Nu cred in imposibil. Nu vreau sa nu fiu capabila de iubire cand nici macar nu am simtit-o. Dati-mi voie sa imi pastrez inocenta inimii si credinta ca intr-o zi ma va atinge si pe mine acea gentila raza de soare… si ma va lumina… ma va incalzi si ma va ghida spre cele mai frumoase sentimente ale universului.

Voi gasi puterea sa fiu eu intr-o completare noua. Voi avea deminitatea sa pasesc cu incredere in obscurul lumii si sa inving toata nesiguranta si ironia ce mi-o aruncati in fata, voi, cei fara ochi capabili sa vada dragostea.
Ce v-a intunecat inima? Ce v-a tradat nobletea esentei umane ? Ce v-a lasat sufletul pustiu ?

Privesc in mine, in acea faptura minunata ce imi locuieste trupul si o descopar pe zi ce trece mai fascinata de oameni, de emotii, de puterea vietii… si de prea-putinul timp al ei.

E prea scurt traiul meu pe acest pamant incat sa imi permit luxul sa nu il traiesc asa cum vreau… si cel mai important… asa cum SIMT. Fara regrete, fara prea multe intrebari, fara teama de ce se crede, ce se spune, ce se intampla.

Imi traiesc viata cum si cu cine vreau. Fara « de ce-uri », fara explicatii, fara false impedimente ce-mi parvin de la secaturi.

Doar cu zambet... cu nebunie... cu pasiune... si cu atat de multa tandrete, incat nici macar cerul nu imi mai este limita... si nici nu mi-a fost vreodata...

PASIUNE!PASIUNE!PASIUNE! NEBUNIE! NEBUNIE! NEBUNIE! Adica atat de multa iubire incat lumea intreaga este a mea... a celei mereu indragostita de dragoste... a celei mereu capabila de frumos... a celei ce a descoperit secretul eternitatii: sufletul liber... liber de voi, cei ce incatusati si sugrumati viata ce se naste in fiecare bataie de inima ce pulseaza senzatii.

Doamne, si ce frumoasa este viata!!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

:) Un sfat.... ca sa te faci bine te pot ajuta cu un...... ORBIT!!! :)
GHESS WHO I AM? :)

Anonim spunea...

...
Dans un monde rempli de haine, nous devons continuer à espérer.
Dans un monde rempli de colère, nous devons continuer à chercher le réconfort.
Dans un monde rempli de désespoir, nous devons continuer à rêver.
Dans un monde où la confiance fait défaut, il faut continuer à croire.

À tous ceux d'entre vous qui se sentent abandonnés par leurs proches, je vous demande d'abandonner votre déception. À tous ceux d'entre vous qui se sentent trompés par leurs proches, je vous demande de ne plus vous tromper vous-mêmes. Et, à tous ceux qui veulent repousser leurs proches, je vous demande de leur tendre la main.
Je vous demande, et j'en fais de même, de donner à vos proche, le cadeau de l'amour inconditionnel, afin qu'ils puissent à leur tour apprendre à aimer.
De cette manière, l'amour sera finalement restauré dans ce monde désolé et solitaire.
...
Michael Jackson

Forme de iubire

"- Daca m-as ingrasa, pentru ca mananc mult sau as slabi foarte tare, pentru ca mie imi plac slabanoagele nu m-ai mai iubi? - Ba te...