23 noiembrie 2010

De astăzi înainte sunt liberă de tine!

Mă vindec astăzi de tine, de această dependență.
Mă vindec de dureri.
Mă vindec de tristețe.
Mă vindec de minciuna în care m-ai înlănțuit.
Mă vindec de trecut, de viitor nescris.
Mă vindec astăzi de lăcrimile de pe obraji, în noapte.
Mă vindec de speranța pusă într-un înger căzut.
Mă vindec de tăcerea ce-a amuțit atâtea șoapte, din zilele în care nu ai vrut să-mi fi aproape.
Mă vindec de un vis pe care l-ai făcut coșmar.
Mă vindec de o iubire ce-a fost numai în mine.
De astăzi înainte sunt liberă de tine!

Un comentariu:

Anonim spunea...

:) Dav1d A1me Mar1na,
Mar1na A1me Dav1d,
Entre nous deux il y a 8 Mois nous étions au début du théâtre de l'Amour (:
l'oeuvre va pouvoir continuer :D

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...