06 ianuarie 2011

Tot timpul DOI ce-or sa formeze UNU

In fiecare zi resimt din ce in ce mai dureroasa distanta dintre mine si tine. Incerc sa ma gandesc ca dupa tot acest chin asteptarea imi va fi incununata intr-o maxima beatitudine atunci cand momentul va fi propice intalnirii noastre.

Prea mult din tine nu-mi va ajunge spre potolirea dorului, in colturi de existenta adunat. Prea mult din tine nu va putea sa-mi duca fiinta la starea de satietate a iubirii din totdeauna innascuta.

Poate ca in abisul nebuniei mele tu imi esti normalitate si tanjesc groaznic dupa tine. Iti vreau caldura trupului spre linistea serilor mele inghetate. Pe buzele tale eu vreau sa imi pierd suflul si sa-mi gasesc necontenit nasterea. Cu bratele tale, in jurul trupului meu, vreau sa-mi frangi trupul si sa ma slefuiesti neintrerupt. Desira-mi anii cu degetele tale si rasuceste-mi iar si iar prezentul. Apoi fa-ma prizoniera sufletului tau si stapana ratiunii din tine. Lasa-ma cu sarutul sa-ti echilibrez mintea si inima, caci am sa ma aflu la mijlocul celor doua, iar de pe buze ai sa-mi culegi raspunsuri.

Rataceste-ti pielea pe mainile mele si permite-mi sa ma contopesc cu tine… sa-mi culc sanii pe pieptul tau si sa ne unim bataile de inima.

Sa fim un cantec… un dans… o vara… oricand eterni… de atunci nemarginiti … mereu in noi… tot timpul DOI ce-or sa formeze UNU…

Un comentariu:

Amanta ta spunea...

Hmmm, nu aveti cum sa fiti decat voi doi, nici vara, nici ploaie, nici UNUL... Mereu DOI ;)

Forme de iubire

"- Daca m-as ingrasa, pentru ca mananc mult sau as slabi foarte tare, pentru ca mie imi plac slabanoagele nu m-ai mai iubi? - Ba te...