14 mai 2011

Uneori sunt...

Sunt definitia nebuniei atunci cand fulgerele lovesc pamantul si tremura marea.
Sunt glasul furtunii din serile agitate.
Sunt pasul pierdut pe cararile din labirint.
Sunt muzica inimii mele cand valsez printre iubiri.
Sunt ultimul strop de vin ce se scurge pe gatul sticlei.
Sunt o naiva a odiseei mele.
Sunt uneori copila pierduta ce traieste in povesti si basme absurde.
Sunt conducta de sange prin care-mi curg sentimente.
Sunt trupul ce indura in fiecare zi o noua lupta.
Sunt visele si dorul ce atarna de stele.
Sunt parfumul de rosu pe gatul albastru si fac indigo totul in calea mea.
Sunt cea care crede in demoni si ingeri cand isi masoara ganduri si fapte.
Sunt poate prea plina de golul din lume, ori poate golesc prea des ce am umplut.
Sunt poate credula in tainele mele, ori poate deloc aninata de ele.
Sunt doar un suflet ce-si cauta calea cu zboruri de fluturi si aripi incinse.
Sunt pofta nebuna de un continuu inceput.
Sunt toata minunea de a fi pe pamant.

5 comentarii:

calator spunea...

:) nice

Anonim spunea...

Sunt pofta nebuna de un continuu inceput.
Sunt toata minunea de a fi pe pamant.

Mie, Imi place, dar ai uitat:
"Sunt frumoasa, si el are dorinta sa il intalnesc"
Have fun !

Mar1na spunea...

Daca nu stie sa isi exprime dorinta o sa ramana doar cu ea.
Multumesc!

Aimee spunea...

Este superba:X Scrii foarte frumos:X

Poate o sa ai timp sa treci si pe la mine: http://aimee-umbre.blogspot.com/

M-am hotarat sa apreciez unele blog.uri si al tau ar fi printre primele.Cand o sa am timp o sa te anunt sa vii sa iti iei premiul>:D<

Take care!Si continua ceea ce faci>:D<Faci o treaba foarte bun!

Blocul Meu spunea...

frumos!

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...