11 august 2011

Furt intelectual

Astazi am mai gasit un blog unde era copiat integral unul dintre post-urile mele. recviem-pentru-un-sentiment.bl​ogspot.com la acesta il adaug si pe cel gasit acum cateva luni in care MULTE dintre postarile mele sunt redate fara sursa http://fylmyfriend.wordpress.com/.
Voi cum v-ati simti daca cineva v-ar fura amintirile si apoi si le-ar insusi?
Ma doare nesimtirea celor care ar fi trebuit sa imi fie solidari, pentru ca pana la urma si ei tot blogger-i se doresc a fi.
Pacat.
Chiar e nevoie de lege si sanctiuni ca sa invatam sa ne respectam aproapele si munca sa?

2 comentarii:

thais spunea...

Marina.. imi cer scuze ptr raspunsul intarziat(nu m-am intersectat prea mult cu internetul in ultima vreme).. Iti eram datoare cu niste explicatii avand in vedere ca te-ai simtit "furata" vazand scrierile tale pe blogul meu.. da, sunt cateva,unele cu sursa altele fara .. asta pentru ca la mine pe blog exista o rubrica in care asta fac .. postez materiale scrise de alti oameni, pe care ii cunosc personal sau nu, scrieri care merita vazute de cat mai multa lume( cand am inceput.. parca asa le si spuneam cititorilor. ca daca tot promovom calitatea s-o facem pana la capat). De cele mai multe ori ptr ca nu mai stiu cui apartin ca sursa apare "de pe undeva de pe net" .. din aceeasi cauza anunt cititorii inainte de a posta efectiv materialele altora.. daca bine imi amintesc la vremea aceea scriam ceva gen: "o bucata din gandurile Marinei.. o ‘femeie’ ca toate celelalte.. o 'femeie' care ne transmite prin ceea ce scrie ca n-ar refuza niciodata un astfel de barbat... un barbat care nu doar se crede barbat ci are si curajul sa domonstreze asta..".. apoi mi-am permis sa postez cateva din gandurile tale, deja facute publice. Daca te-a deranjat eu imi cer scuze.. daca vrei sa le sterg, o sa le sterg, daca vrei sa le trec sursa .. acum ca ai comentat la ele si stiu sigur ca acelea iti apartin . drepturile de autor sunt drepturi de autor.. si ca tot mentionai tu ceva de actionare legala, internetul e un domeniu public, asta insemnand ca nu poti acuza pe nimeni de furt de pe acest domeniu.
Toate cele bune, inca odata imi cer scuze pentru nelamuriri.
p.s. inspiratie si fericire

Mar1na (Marina Simona Zanfir) spunea...

Thais, deranjul este pentru ca erau postarile mele fara niciun fel de sursa. Cu raspunsuri din partea ta la comentariile facute la ele.
Nu ma derajeaza sa postezi cat timp mentionezi si sursa. Pentru ca eu colaborand cu o revista on-line pt femei, dau o garantie a autenticitatii scrieriilor mele si aparitia unora dintre scrierile mele pe alte site-uri fara specificarea sursei, ar putwea sa induca in eroare nu neaparat redactia, cat cititoarele. Una este sa preiei si alta sa iti atribui.
Ti-as multumi daca ai mentiona sursa.

Ganduri bune si catre tine!
Iti multumesc pentru intelegere!

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...