29 februarie 2012

Unde ma indrept? Unde ma intorc? Unde raman?

Aseara te-am visat. Din nou.

M-ai sarutat. A mia oara.

Problema mea nu este ca te visez. Problema mea este ca totul imi pare atat de real, incat incep sa reneg realitatea. Si iar apari. Si te simt stiind ca visez. Si te mai vreau. Si nu te am... decat unde apari de nicaieri si suntem niciunde. Imi controlezi visele, chiar daca eu imi dau toata silinta ca in gandurile de peste zi sa te acopar.

O sa faci din mine o somnambula, pentru ca nu o sa imi mai doresc ratiunea. Si iar... si iar... si iar... cum te uit un pic, cum te intorci in nopti senine si-mi zdruncini inima.

O sa ma faci sa ajung sa cred ca realitatea este cea in care suntem impreuna si ca atunci cand ma trezesc, de fapt, adorm si am cosmarul zilelor fara de tine.

Traiesc in noapte sau in zi?

Nici nu mai stiu... nici nu mai vreau... sa stiu... sa vreau... sa dorm... sa traiesc... sa ce?

Unde ma indrept? Unde ma intorc? Unde raman?

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...