06 aprilie 2012

Stricam: aruncam sau incercam sa reparam?


Cel mai longeviv cuplu din Marea Britanie a fost intrebat care este secretul casniciei lor. "Noi ne-am casatorit pe vremea cand lucrurile care se stricau erau reparate, nu inlocuite."

Cu alte cuvinte, au avut si eu "stricaciuni" in relatie insa au stiu/invatat sa le repare.
Astazi, ne certam o data,de doua ori, dupa care ne enervam si ne gandim ca pasul urmator normal este schimbarea partenerului. Relatiile sunt de tip egoist,de cele mai multe ori, primeaza interesul propriu si daca mai e loc poate si 2-3 lucruri din ceea ce il intereseaza pe/doreste celalalt.

Am invatat sa aruncam imediat tot ceea ce se strica si sa inlocuim cu ceva nou. Incapabili sa reparam singuri... De cele mai multe ori, nici nu ne complicam sa punem mana sa incerca. De ce am face-o daca exista oameni specializati in diverse "reparatii"?

Si totusi, incontro?

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...