28 septembrie 2012

Pe scurt despre Destin si Soarta

Bunica mea mi-a spus acum câteva luni cum că "Destinul ți-e dat, dar soarta și-o schimbă (face) omul.". Poate că pe moment putea să para o contradicție de termeni, dar cred că a ma contrazice cu 77 de ani de înțelepciune ar fi prostesc.

Pe zi ce trece îi înțeleg mai mult cuvintele și îi dau mai mare dreptate. Acceptarea destinului se face diferit, prin felul în care știi, sau înveți să folosești instrumentele pe care ți le oferă soarta.

MSZ

Un comentariu:

Cristina C spunea...

Salut!

Ai un blog interesant. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/.

:) Numai bine!

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...