21 octombrie 2012

Mă doare o depărtare de aproape

Sufăr de depărtare... sunt prea acolo faţă de tine şi asta mă doare în fiecare întâlnire a pereţilor sufletului meu. Dincolo eşti tu şi mă arde dorinţa de a te aduce aici, lângă mine. Precum un geam, ce s-a aşezat ostantativ între noi, ne separă acum viața.

Te văd; mă vezi; atingi ușor geamul, dar pe mine nicidecum. Am crezut că voi găsi altul ca tine în orice colț al Pământului, iar apoi am aflat ca Pământul este rotund.

Geamul dintre noi nu are capăt. Înconjoara planeta și ne separă nefinit.

O piatră doar si dărâmăm ecosistemul vicios... dar mândria ne lasă cu palmele goale. Care dintr noi va apuca primul piatra? Care va sparge vraja?

Prea mult pentru mine, prea mult pentru tine se va dovedi a fi prea puțin pentru NOI.

Să luăm în același timp piatra și să frângem ceea ce ne acoperă destinul... în sincronizare se află singura și adevărata noastră cale. - MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...