19 octombrie 2012

Renaștere

Tăcerile dintre noi atăzi s-au spus.
Ne-a apus răsăritul gândurilor nestrigate și am avut curajul de noi dimineți de iubire.

Sinceri și goi de prejudecăți si de temeri... ne îmbrăcăm doar unul cu celălalt.
Ceea ce ochii văd, inima simte și glasul nu mai tremură să rostească. Fără de mândrie, fără de durere și fără de păcat ne este viața - început continuu.

Astăzi nu ne mai ascundem.
Astăzi nu mai auzim decât ceea ce sufletele noastre spun, lumea a rămas amputată în afara ființei ce o formăm.

Androginul TU și androgina EU... sfera perfectă de care până și zeii s-au temut. Mai puternici ca niciodată, mai stabili ca oricând nu avem ce, ori pe cine înfrunta, căci noi suntem deja stăpâni... unici suverani în sufletele noastre, nimeni nu ne mai poate porunci.

Niciun comentariu:

Si mi-ar placea sa intinerim impreuna

Cand ne-am intalnit eram amandoi batrani. Nu, nu in buletine, ci in suflet si gandire. Tu rigid si eu cam acra, niciunul nu mai stia, de fa...