18 octombrie 2012

Şoptit, iar nu îngânat

Ca un deşert de vise şi de rugi mă descopăr astăzi, ca şi ieri în faţa ochilor tăi ce stau a spera.

Îţi dăruiesc priveliștea mea si te las să îmi fii oază. Însuflețește-mi pustiul și mângâie-mi dorul ce mă arde și mă doare în atâta lipsă de tine.

Așa cum îți sunt primește-mă și iubește-mă.

Nu încerca să mă schimbi și să mă preschimbi. Nu am să încerc, nici eu, să îți refac cuprinsul. Să ne acceptam defectele, să ne contopim între calități și să ne formăm continuu…o sferă… o emisferă… o atmosferă… un cantec de doi: șoptit, iar nu îngânat.

Și am să îți fiu extaz și agonie, apoi liniște și veșnicie.

Un carusel de sentimente va învârti azi gândurile tale. Tot ce sunt si tot ce ești (UN) noi vom forma iar și iar…neîncetat ne omogenizăm și ne împlinim.

Te rog acum să mă iubești puțin și mult, în același timp… !

Dulce și puternic, cu mâna ta de bărbat, cuprinde-mi umerii… vreau ca degetele să strângă ușor carnea mea…care tremura sub căușul palmelor tale. Trage-mă mai aproape și șoptește-mi cu rasuflarea toate cuvintele de dor și de patos pe care sufletul ți le-a strâns până să mă întâlnești pe mine… cea care sunt a ta și numai a ta.

Sărută-mă…apăsat și bine, până când nu mai răsuflu, ci doar mai atârn de o ultimă gură de aer. Vreau să mă sufoc cu tine și să respir prin gura ta. Ține-mă în viață cu vâlvătaie și delir… Sărută-mă până când inimile ni se vor opri în același timp, până când sângele ni se va scurge prin aceleași vene, până când se umple tăcerea și spațiul nerostit dintre noi.

Niciun comentariu:

Si mi-ar placea sa intinerim impreuna

Cand ne-am intalnit eram amandoi batrani. Nu, nu in buletine, ci in suflet si gandire. Tu rigid si eu cam acra, niciunul nu mai stia, de fa...