03 noiembrie 2012

Copie legalizată a sufletului

Aș vrea să merg la un notariat și să îmi fac o copie legalizată a sufletului.
Poate chiar vreo două, trei. Hm, aș mai scoate câteva și pentru inimă; să am de rezervă. Și măcar încă una pentru minte.

De ce? Cum adică „de ce”? Pentru că mi-am dat seama că originalul sufletului nu trebuie lăsat așa, pe mâna oricui. Risc să rămân făra el, ori să fie atât de rău deteriorat încât până și dacă îl înlocuiesc să nu mai poată fi lizibil.

Este soluția mea cea mai bună pentru criza de iubire de care suferim în zilele noastre: adaug la dosar doar o copie, înainte să am curajul de a încredința intimitatea spiritului meu unui străin. Abia atunci când străinul îmi va deveni cunoscut și își va avea el însuși în al meu suflet naștere, poate îi voi da pe mână originalul.

Nu cred că este prea isteț să te dai vreodată întru totul altuia și să nu te păstrezi puțin și pentru tine. Cum ai mai putea TU să îl iubești pe celălalt, daca nu-ți mai ești ție măcar în suflet? Copia legalizată are aproape aceeași valoare și, până la urmă, cine te iubește și pe cine iubești nu are nevoie de garanția proprietății de a-i fi dat pentru a-ți dărui iubire.

Dragostea este sau nu este. Condițiile, contractele și trocurile nu au nicio valoare sentimentală, sunt doar aspectele lumești care țin trupurile aproape; dar sufletul... sufletul, dragul meu, are legea lui în iubire: iubește, ori nu iubește.

Mintea este cea căreia i s-a încredințat sarcina de a discerne motive și de a face alegeri. Și, crede-mă, aceasta este o binecuvântare deghizată în blestem de cei neinițiați în taina de a fi unitate în doi. În momentul în care mintea se coboară în suflet și colaborează se întamplă Armonia și afli cu adevărat ce înseamnă A FI, A IUBI, A TRĂI ETERNITATEA. - MSZ

Un comentariu:

Punctul Tau spunea...

Interesant...
Daca doriti un schimb de linkuri am un blog care trateaza aceleasi idei.... Punctul Tau (contact pe mail punctultau@yahoo.com )
Am trafic aproximativ de 200 vizitatori/zi. Multumesc!

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...