30 noiembrie 2012

Îndrumător pentru cel ce vrea să iubească Femeia

Atunci când o femeie își deschide sufletul în mâinile tale, când îți pune inima miză și apoi aruncă zarurile să nu îndrăznești să trișezi. 

Să nu o pui parieze dacă nu ești convins că arunci pe masă "All- In*". 

 Să nu îi dai iluzii deșarte dacă nu ai de gând să îi îmbrățișezi visele. Pentru că o femeie cu inima dăruită rămâne săracă de orice altceva.

Ți se va da întru totul și ți se va abandona fără să își păstreze nici măcar o bucată de rezervă, iar a zdrobi o astfel de dăruire te va transforma în cel mai abject monstru cu putință.

Nu se iartă nimănui bătaia de joc și tortura, chiar dacă pedeapsa va veni mai târziu.

Nu îi da speranțe și nu îi alimenta zâmbetul dulce și roșu de Femeie, daca mâna ta puternică și caldă de Bărbat nu are de gând să o prindă și să o protejeze.

Femeia când iubește nu mai este femeie. Devine aer, pământ, apă și foc. Mută munți, seacă oceane și înfruntă orice pentru iubire.

Să te ferească zeii de mânia celei batjocorite, pentru că se vor întoarce împotriva ta toate cugetele lumii.

Să nu fii rău și nechibzuit!

Să nu îi fii călău, ci numai IUBIRE! - MSZ

*ALL IN: Este actiunea prin care un jucator pariaza toate jetoanele pe care le detine in acel moment. Aceasta mutare poate fi facuta in orice moment de catre orice jucator de la masa, daca structura jocului o permite.


http://www.feminis.ro/bloguri/Marina_Zanfir/fara-categorie/indrumator-pentru-cel-ce-vrea-sa-iubeasca-femeia-2827

3 comentarii:

Diana C spunea...

As putea sa te intreb din ce lucrare/carte este pasajul pe care l-ai postat? Multumesc anticipat!

Mar1na (Marina Simona Zanfir) spunea...

Din viitoarea mea carte, Diana! :)
Imi apartine in intregime si se afla pe drepturi de autor.

Diana C spunea...

Foarte frumos ai scris! Imi place mult. Astept sa lansezi cartea!

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...