22 noiembrie 2012

Lupta cu dorul

Cu dorul mă lupt și-l las să mă învingă.

Am răni adânci și deschise pe suflet de la atâtea unghii înfipte și buze mușcate...

Se sfâșie în mine durerea și vina. Păcatul mă strânge, virtutea mă apasă. Și îmi urlă un lup speranța de viață... în păduri cu stejari și regrete și lacrimi care din mine se înalță.

Am fost doar a ta, în vremuri trecute. Și-am fost nesfârșită, neîncepută și neînțeleasă. Și totuși mă lupt cu un dor egoist, ce greu mă încearcă... De mine, de tine, de suflete nepereche obosite să tot rătăcească, să caute și să nu găsească acea jumătate promisă și luată...

MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...