Treceți la conținutul principal

Ce mai aștepți?!

Ai o singura șansă la viață, învață să nu o irosești.

Iubește, trăiește și riscă!


Este totul prea scurt și extrem imprevizibil, încât să îți permiți luxul de a face exces de precauție.

Cum să nu îți dai voie să iubești, doar pentru că îți este frică de eșec?

Cum să îți refuzi șansa de a te simți viu si de a fi capabil de cel mai înâlțător sentiment din univers, doar pentru că s-ar putea să fii rănit de cel iubit?

Când refuzi să primești în tine ceea ce întreaga ființă dorește mai presus de lume vei acumula frustrări și îți vei condamna sufletul la urâțenie. Un om care nu iubește nu poate fi bun, nu poate fi complet. Vei rămâne schingiuit emoțional și nu vei putea să savurezi nicio clipă din viață. Vei ajunge la bătrânețe sec, morocanos și cu tristeți ce-ți vor naște regrete la nesfârșit.

Tuturor ne este teamă să nu fim răniți, să nu iubim în van, să nu fim folosiți și exploatați sentimental de persoana căreia vrem să îi dăruim toată trăirea noastră, dar nimeni nu poate ști de dinainte cum îi va fi povestea de amor.

Iubirea aprinde în tine simțuri de care nici măcar nu îndrăznești să te crezi capabil. Te face vulnerabil și orb, dar, dacă te uiți mai atent în forul tău interior, vei descoperi că, de fapt, te face mai puternic și mai deplin decât îți poți imagina.

Mă doare sufletul când aud oameni care-mi spun că se tem să (mai) iubească, să fie într-o relație, pentru că îmi dau seama că, pe măsură ce gândesc tot mai mulți așa, lumea devine mai fadă, mai rea.

Important este să înveți cum să iubești, nu să te forțezi să nu o faci.


Iubirea se dăruiește fără așteptări, fără gelozii, fără să fie transformată în troc. Tu, iubește pur și simplu, nu căuta în celalalt să te iubească într-un anume fel. Oricât de prostesc ar suna, Marquez a avut dreptate când a afirmat că "Doar pentru că cineva nu te iubește așa cum vrei tu, nu înseamnă că nu te iubește cu toată ființa sa.".

Fiecare stie să iubească în felul său. Și, până la urmă, nu este vorba despre tine și partenerul tău, ci despre tine și divinul din tine. Cel ce iubește va fi net superior celui iubit, chiar dacă din exterior va părea altfel.

Toți facem prostii din dragoste și ne dăruim mai mult decat ne dorim, dar asta nu înseamnă că vreo secunda ne pierdem. Este o mare lecție a devenirii: Iubirea. Aș îndrăzni să afirm chiar că este singura care contează și că este testul final al desăvârșirii noastre ca Oameni.

Tu când ai iubit ultima dată?

Ce mai aștepți?

Iubește!
MSZ

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

... si iti multumesc

Nu ti-am inteles absenta. Nu ti-am cunoscut prezenta. Surd ai fost rugamintilor mele si mut te-au gasit dorintele mele. Ai secatuit pana cand m-ai transfigurat. Ai luat pana cand m-ai lasat a nimanui... Si iti multumesc!

Acum am inteles sa iti fiu recunoscatoare. Fara durerea ce atunci ai sadit-o in mine nu ar fi rasarit nicicand cea care astazi stie. Am invatat sa ma tin completa in lipsa oricui, pentru ca oricum imi apartin mie in totalitate. Am putut sa ma intregesc prin mine si cu mine, in strigate infundate in perne noaptea, in lacrimi siroaie dimineata, in dupa-amiezi lipsite de vlaga. Pana cand in acea zi, neasteptata, dar indelung ceruta, m-am privit in oglinda si am hotarat sa ma opresc si sa incep sa ma iubesc. Mi-am privit ochii grei de atatea nevazute si am inteles ca sunt frumosi, ca merita lumina, nu intuneric. Nu mai eram o straina, nu mai fugeam de mine. Ma recunosteam, in sfarsit. Eram eu in spatelel tuturor schimbarilor fizicie, eram mai autentica decat am vazut pan…

Efeminarea barbatului

Nu stiu ce-or pune astia in mancare, de la o vreme incoace, dar simt ca e prea mare cantitatea de estrogen pe care o ingereaza urmasii lui Adam. Nu voi vorbi despre "fashion" sau mersul la cosmetica, mi se pare ca aici ne raportam la bun-gust si sfidarea ridicolului - o balanta care, daca stii sa o tii in echilibru, iti subliniaza masculinitatea, in niciun caz nu ti-o anuleaza.

Eu la comportament observ dereglari hormonale. Acum, ei asteapta sa fie curtati, invitati si vanati. Au cam apus zilele in care rolul decisiv al cuceritorului era jucat de El. Cati mai stiu sa ia fraiele din mana femeii si sa isi asume rolul de conducator, in timp ce ea are responsabilitatea de a-i fi copilot? Sa ii deschizi portiera. Sa o ajuti sa isi dea haina jos, cand sunteti intr-un local. Sa ii tragi scaunul ca sa se aseze la masa, nu sa cada. Sa o intrebi ce vrea sa isi comande si sa vorbestu tu cu ospatarul. Sa ii tii usa deschisa la plecare, dar sa stii ca tu intri primul. Sa ii saruti mana …

Ca intotdeauna despre noi

Iubeste-ma inca o data. Inca o noapte. Inca o viata. Inca pe atat. Inca si acum. Iubeste-ma fara sa stiu de ce, fara sa intreb de cand, fara sa stiu pe unde ma poate duce felul tau de-a fi.

De-am sti ce ne aduce soarta sa ne prefacem ca putem sa tragem galaxiile mai aproape, sa aprindem stelele ziua pe cer. Sa ma imbratisezi ca atunci, ca nicicand, ca oricand. Sa ma saruti ca niciodata. Sa te privesc la fel, mereu.

Mi-e drag, iubitul meu, sa-ti simt buzele cum ma infierbanta si mainile cum ma aprind. Ti-as spune tot ce nu pot pronunta. As scrie litere neinventate. M-as desfasura pe pielea ta.

Mi-e pofta sa iti simt parfumul. Adorm cu rasuflarea ta. Te stiu si ma simt linistita. Te ating si ma prefac in noi. Ma dizolv si ma dezvolt pe conjugari distincte. Invat pluralul dintr-o uniune sacra.

Prin tine, acum, ma vad mai bine. In ochii tai se oglindeste intreg sufletul meu. Zambesc si iti sunt fericita. Cu tine stiu, astazi, cum se traieste viata in doi. - MSZ