20 decembrie 2012

Dăruiește-mă pe mine, să mă pot dărui ție

E iarnă albastră, ca un ocean de amoruri nesfârșite.

Te chem în văzduhul cerului prins pe tavan să admirăm zarea de vise. Ning stelele în ochii noștri aprinși de o îndelungă sărutare.

Mă uit și te privesc. Te uiți și mă dorești.

Zâmbesc timid și îmi ascund sufletul în mânecă. Vreau să fie Asul pe care îl voi arunca ultima oară pe masa de joc.

Mă simți și mă citești. În colțul gurii surâzi și știi că avem același gând.

Te văd veșnicie, iar tu mă vezi infinit. Două coloane care se îndreaptă doar spre cer...

Îmi prinzi mâna și mi-o săruți elegant. Sunt Doamna ta... oricum și oricând. Îmi așez capul pe pieptul tău și aud bătând inima celui ce știu să simt atât de bine că este Bărbatul meu.

Tresar fericită lângă tine și realizez că nu este un vis. E realitatea noastra de a fi. Tineri, frumoși, nebuni și goi... Unul format din doi.

Și ne iubim la fel cum respirăm, ne vine atât de natural. Astupă-mi gura cu a ta, pironește-mi mâinile pe pat, vino deasupra mea și să lăsăm iubirea să ne transforme în dans.

Dăruiește-mă pe mine, să ma pot dărui ție! - MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...