01 decembrie 2012

LA MULȚI ANI, ROMÂNIA!

Sunt mândră că sunt româncă!

Sunt mândră că scriu și citesc în frumoasa noastră limbă!

Sunt mândră că m-am născut moldoveancă și am crescut dobrogeancă!

Sunt mândră că fac parte dintr-un neam binecuvântat cu gene bune și frumoase!

Sunt mândră că steagul nostru poarta cele 3 culori primare!

Sunt mândră când mă uit la istoria neamului meu!

Sunt și multe neajunsuri, dar patria mea e MAMA mea și bună, rea o iubesc pentru că-i a mea și pentru că fără ea nici eu nu eram! Aici îmi am rădăcinile, familia, prietenii și amintirile cele mai dragi!

Da, iubesc ROMÂNIA și sunt recunoscătoare Divinității pentru ea!

(tot ce mă enervează este faptul că neamul meu se subapreciază și se complace în mocirla ce nu cred că ne caracterizează)

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...