29 decembrie 2012

Mieux vaut tard que jamais

Oare este cu putință să îți fie dor de o persoană pe care nu o cunoști, ori doar ai întalnit-o?

Cât de mult trebuie să cunoști un om pentru a începe să îl iubești?

Așează-ți, te rog, sufletul pe pieptul meu și lasă-l pe el să-mi astâmpere întrebările...

Nu mă intereează nimic din ceea ce are rațiunea de spus. Vreau să aud numai ceea ce îmi vorbește inima.

Mintea îmi este aliat atunci când gândește întru simțire....

Când sufletul pereche te cheamă șoptit, toate distanțele pământului dispar. Și te uiti la acea stea, căreia tu îi spui „steaua ta”, și simți, în acel moment, că cel ce(-ți) trebuie privește în aceași direcție.

...și vă întîlniți în gând, necunoscându-va, poate... ori cunoscându-vă fără să știți.

MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...