26 decembrie 2012

Nu vreau să mă mai satur de tine

Te iubesc în fiecare zi!

Pur și simplu, fără să te cunosc, fără să te știu altfel decât cu ochii sufletului. Îmi ești iubire dintotdeauna și doar gândul că va veni și ziua în care te voi (re)cunoaște și fizic îmi umple ființa.

Ești eternitatea mea nevăzută, dar atât de bine impregnată în inima mea.

Cum să te sărut, Iubitule, când nu știu dacă noaptea mea este și a ta? 


Cum să îmi potolesc focul ce-mi arde buzele, când tot ceea ce vreau este să mă sting cu tine... și, apoi, iar să mă aprinzi?!

Te-am imaginat de atâtea ori, fără să te fi stiut. Gândul că, undeva în aceasta lume, îmi ești mă alină din când în când. Dorul de a te afla mă doare și mă sfâșie și te chem în vise neîncetat.

Am momente când privesc cerul și știu că și tu, în acea clipă, te uiti spre el și te intrebi același lucru: "Oare când ne vom (re)întâlni?".

Cum să mai potolesc în mine pofta de tine? 


Cum să nu mă mai enerveze clipele ce mi se scurg fără de tine și simt că îmi răpesc din fericirea de a fi uniune?

Chiar dacă degetele tale nu sunt acum cele care mă dezmiardă, eu parcă le simt alunecându-mi pe piept, atingându-mi inima. Chiar dacă brațele tale nu mă cuprind încă, talia mea simte că se mulează în strânsoarea lor. Chiar dacă buzele mele nu sunt de tine umezite, le mușc ușor ca să pot  să te gust mai bine.

Te aștept!

Te chem!

Și vreau să nu mă mai satur de tine!

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...