Treceți la conținutul principal

Love me... if you dare

Ce sa mai zic despre sufletul meu schingiuit, cand - uitandu-ma la al tau- imi dau seama ca tie trebuie sa ti se inventeze un nou cuvant pentru cat este de distrus.

Te temi de angajamente, faci promisiuni in van, te atrag si apoi te scarbesc femeile usoare (desi, din moment ce ajung in patul tau, ar trebui sa le respecti pentru simplul fapt ca fara ele ai fi mai singur decat oricum esti), in timp ce mie imi servesti texte rasuflate ca nu ma vezi la fel ca pe ele si ma faci sa cred ca si tu vrei iubire si mangaiere. Insa ai un suflet intrat in abstinenta emotionala si nici nu mai indrazneste sa aiba curajul de a simti. Da, pleonastic si cum vrei tu, dar adevarul meu sta in picioare.

Suntem doi defecti, care in loc sa repare arunca si merg mai departe. Ramanem fara nimic. Superficiali si inutilizati... nu avem parte nici macar de tratamentul obiectului de care nu te poti desparti dupa ce s-a invechit, pentru simplul fapt ca are valoare... sentimentala.

Uite ce cuvinte mari iti zic! Stii macar ce inseamna?!
Nu, nu! Nu imi da definitii de dex, vreau sa te aud vorbind din experienta proprie.

N-ai asa ceva, nu? Imi poti spune doar despre cateva femei, obosite si ele sa ofere nesfarsitul, care si-au dat seama ca mai bine vand clipa. Mai poti sa imi povestesti poate de una, doua incercari, dar nici alea traite pana la capat.

Inceteaza sa-mi mai promiti si sa imi dai sperante, macar prin sinceritate nu risti sa devii un om prea ieftin. Chiar crezi ca daca amandoi ne pierdem in orgoliu si frici suntem feriti, ori fericiti? Cat de fraieri sa fim amandoi?

Da, vreau tu sa imi fii Barbat si sa faci primii pasi, dupa o sa ma ocup si eu sa imi fac rolul de Femeie. Am nevoie de un Barbat care sa imi ofere senzatia ca POATE si ca ESTE... iar acest lucru il dovedesti cu gesturi concrete si continue. Nu dupa o seara cu povesti si trei atingeri mai dragastoase.

Si da, crede-ma ca stiu: un Barbat cand vrea cu adevarat o Femeie nu o lasa o secunda sa nu simta asta. Asadar, te poftesc sa te pierzi in fituicile tale mediocre, eu vreau sa ma aflu protagonista in opera unei mari iubiri.

Oamenii sunt in general speriati de ceea ce nu cunosc si nu inteleg. Eu nu vreau sa fiu unul dintre acesti oameni si nici sa ma las la mana unuia care nu va avea niciodata curajul sa ma aiba complet. - MSZ

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

... si iti multumesc

Nu ti-am inteles absenta. Nu ti-am cunoscut prezenta. Surd ai fost rugamintilor mele si mut te-au gasit dorintele mele. Ai secatuit pana cand m-ai transfigurat. Ai luat pana cand m-ai lasat a nimanui... Si iti multumesc!

Acum am inteles sa iti fiu recunoscatoare. Fara durerea ce atunci ai sadit-o in mine nu ar fi rasarit nicicand cea care astazi stie. Am invatat sa ma tin completa in lipsa oricui, pentru ca oricum imi apartin mie in totalitate. Am putut sa ma intregesc prin mine si cu mine, in strigate infundate in perne noaptea, in lacrimi siroaie dimineata, in dupa-amiezi lipsite de vlaga. Pana cand in acea zi, neasteptata, dar indelung ceruta, m-am privit in oglinda si am hotarat sa ma opresc si sa incep sa ma iubesc. Mi-am privit ochii grei de atatea nevazute si am inteles ca sunt frumosi, ca merita lumina, nu intuneric. Nu mai eram o straina, nu mai fugeam de mine. Ma recunosteam, in sfarsit. Eram eu in spatelel tuturor schimbarilor fizicie, eram mai autentica decat am vazut pan…

Efeminarea barbatului

Nu stiu ce-or pune astia in mancare, de la o vreme incoace, dar simt ca e prea mare cantitatea de estrogen pe care o ingereaza urmasii lui Adam. Nu voi vorbi despre "fashion" sau mersul la cosmetica, mi se pare ca aici ne raportam la bun-gust si sfidarea ridicolului - o balanta care, daca stii sa o tii in echilibru, iti subliniaza masculinitatea, in niciun caz nu ti-o anuleaza.

Eu la comportament observ dereglari hormonale. Acum, ei asteapta sa fie curtati, invitati si vanati. Au cam apus zilele in care rolul decisiv al cuceritorului era jucat de El. Cati mai stiu sa ia fraiele din mana femeii si sa isi asume rolul de conducator, in timp ce ea are responsabilitatea de a-i fi copilot? Sa ii deschizi portiera. Sa o ajuti sa isi dea haina jos, cand sunteti intr-un local. Sa ii tragi scaunul ca sa se aseze la masa, nu sa cada. Sa o intrebi ce vrea sa isi comande si sa vorbestu tu cu ospatarul. Sa ii tii usa deschisa la plecare, dar sa stii ca tu intri primul. Sa ii saruti mana …

Ca intotdeauna despre noi

Iubeste-ma inca o data. Inca o noapte. Inca o viata. Inca pe atat. Inca si acum. Iubeste-ma fara sa stiu de ce, fara sa intreb de cand, fara sa stiu pe unde ma poate duce felul tau de-a fi.

De-am sti ce ne aduce soarta sa ne prefacem ca putem sa tragem galaxiile mai aproape, sa aprindem stelele ziua pe cer. Sa ma imbratisezi ca atunci, ca nicicand, ca oricand. Sa ma saruti ca niciodata. Sa te privesc la fel, mereu.

Mi-e drag, iubitul meu, sa-ti simt buzele cum ma infierbanta si mainile cum ma aprind. Ti-as spune tot ce nu pot pronunta. As scrie litere neinventate. M-as desfasura pe pielea ta.

Mi-e pofta sa iti simt parfumul. Adorm cu rasuflarea ta. Te stiu si ma simt linistita. Te ating si ma prefac in noi. Ma dizolv si ma dezvolt pe conjugari distincte. Invat pluralul dintr-o uniune sacra.

Prin tine, acum, ma vad mai bine. In ochii tai se oglindeste intreg sufletul meu. Zambesc si iti sunt fericita. Cu tine stiu, astazi, cum se traieste viata in doi. - MSZ