09 ianuarie 2013

Te-am intrebat

Te-am intrebat intr-o seara cum ma cheama si ai raspuns firesc "Marina". Este tot ceea ce intelegi despre femeia care se dezvaluie in fata ta, dupa atata timp de cand noi ne cunoastem. Doar ca eu sunt Eu si-mi place mai mult cum ma infatiseaza acest nume.

Te-am intrebat ce iubesc, cum iubesc si cat iubesc... iar tu ai spus imediat: "Eu sunt tot ceea ce(-ti) trebuie sa stii!", dar nu este deloc adevarat. Ma iubesc! Ador sa scriu, sa visez si sa cant in noapte. Cred in ingeri si mi-e frica de moarte... doar ca, de unde si mai ales, de ce ai cunoaste tu aceste lucruri?

Te-am intrebat despre muzica pe care o ascult si ai inceput sa imi insiri melodii pe banda... dar ai uitat ca sufletul meu danseaza doar pe vibratiile ce le creeaza.

Te-am intrebat ce culori imi plac si ce imi doresc plin de culoare si splendoare in viata mea. Ai raspuns sec: "rosu, mov si albastru" si apoi ai inceput sa imi balabai cateva lucruri materiale. Nu. Imi sunt dragi toate culorile vietii si tot ceea ce poftesc este sa port mereu un curcubeu in ganduri.

Te-am intrebat ce parfum imi mangaie pielea si am asteptat rasaritul pentru a vedea daca-ti mai amintesti. Chanel, Dior, Chopard... nu ma incanta. Eu am o aroma cu mult mai intensa- cea care te-a facut sa te indragostesti de mine, ma tem ca ai uitat-o.

Te-am intrebat ce imi doresc de la tine si tu m-ai sarutat. De fapt, mi-ar fi placut sa ma iei de mana, sa ma strangi la piept... si sa dansam pe muzica formata din bataile inimilor noastre.

Te-am intrebat cine sunt in viata ta si mi-ai spus sa tac; talentul mi-e de ajuns... dar nu este deloc asa. Talentul nu imi apartine numai mie... diverse indemanari poate avea oricine... in timp ce eu voiam sa fiu doar un "TU", al tau.

Te-am intrebat ce vreau de la viata... si ai tacut... un timp mai lung decat cel ce s-a scurs...

Imi doresc o splendida si nebuna iubire, o carte despre pasiuni nesfarsite, o fata inzestrata si sanatoasa, o casa pe malul marii, nopti ratacite in imbratisari nemarginite, saruturi cu gust de vara si pe cineva care sa nu stie sa ma judece...

Acum te intrebi cum de nu stiai despre toate acestea... si oare cate, inca, nu cunosti...?

Niciun comentariu:

Forme de iubire

"- Daca m-as ingrasa, pentru ca mananc mult sau as slabi foarte tare, pentru ca mie imi plac slabanoagele nu m-ai mai iubi? - Ba te...