10 februarie 2013

Doamna ta, Barbatul meu... Femeia ta, Domnul meu

Doamna ta, Barbatul meu
Femeia Ta, Domnul meu

Nu esti cel mai frumos barbat, ori cel mai bun, ba chiar deloc cel mai atent, dar esti al meu si imi creezi in suflet suficienta prin simplul tine…

Si oricum, nu asa te vreau: "cel mai" intr-o insiruire de calitati, ci CEL AL MEU!
Esti cel care ma preface in Femeie, noaptea si cel pentru care raman o Doamna ziua.
Esti Barbatul care ma umple intru simtire si Domnul care ma invadeaza intru gandire.

Unde-ti gasesc implinirea, imi aflu nemarginirea. 
Cand te ating, ma simt pe mine.
Cand te sarut, ma pierd in mii si mii de spatii. 
In bratele tale imi strang clipele si dorul, cu degetele tale stergi ranile si trecutul. 
Rasuflarea ta ma linisteste, iar cand iti aud inima batand in piept stiu ca este singura muzica pe care doresc sa o aud tot restul vietii mele.

Nu mai stiu de unde mi-ai aparut. Si nici nu ma mai intereseaza. 
Te am si ma ai, iar aceasta este singura realitate pe care vreau sa o cunosc.

Esti cel ce m-a invatat ca o Doamna are nevoie de un Barbat care sa o invete sa fie Femeie, pentru ca ea sa il transforme in Domn.

Iti inteleg privirea si vorbim aceasi limba atunci cand trupurile noastre se intalnesc. 
Ma saruti pe frunte cand vine dimineata si noaptea iti adorm la piept. 
Zambesc pentru ca zambesti. Ma face fericita bucuria ta si sa stiu ca eu sunt motivul pentru ea.

Nu zic ca nu ne este si greu uneori si recunosc ca incapatanarea mea se ciocneste de orgoliul tau, ca pentru o secunda Big Bangul sa se repete si universal sa ne mai nasca o data. 
Tip eu, tipi tu, tac eu imbufnata, tu te retragi un timp, dar dupa ce respiratie ne intra pe fagasul normal si ni se potolesc tamplele ce pulseaza, avem inteligenta necesara de a ne cere iertare si de a ne iubi mai mult, mai frumos, mai sincer ca oricand.
Doi copii, cu varste tot mai inaintate in buletin. Nu ne intereseaza decat sa ne iubim si sa ne fim unul celuilalt...

Barbatul meu, Doamna ta
Domnul meu, Femeia ta - MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...