20 februarie 2013

Vreau să fiu seceta care îți usucă până în măduva oaselor

Se spune că, în viață, momentele care conteză, cu adevărat, sunt acelea care îți iau, pentru o clipă, respirația. Abia atunci poți să simți și să înțelegi că trăiești. Așadar, mi-am dat seama că asta doresc A-ți FI: gura de aer pe care ai nevoie să nu o mai iei, pentru a putea să-ți percepi suflarea trupului.

Să te uiți în ochii mei și să imi spui: „Femeie, dacă nu te-aș iubi impertinent de mult, aș fi în stare doar să te urasc. Ce-mi faci tu mie?!”'. Și eu să îți zâmbesc și să înțeleg că aceasta a fost o provocare.

Vreau să fiu cea care trezește în tine sentimente antagonice. Să mă respiri, să te las fără aer, să te aduc apoi la viață și să te întorc în nicăieri. Să nu fii niciodată prea sigur pe mine, dar să fii întotdeauna convins de dragostea mea.

Vreau să fiu seceta care îți usucă până și (în) măduva oaselor.

Vreau să aprind în tine simțuri mii și mii: să te zăpacesc, să te agit, să te intrig, să te enervez, să te surprind, să te copleșesc, să te stăpânesc.

Vreau să îți fiu pasiune și patimă, viciu și canon, cu mine să te legi, doar prin mine să te dezlegi. Să mă iubești cu iubirea celor care nu (mai) au nimic de pierdut, a celor care îl cunosc doar pe astăzi, a celor care nu îl așteaptă pe mâine, deoarece doar ei știu că tot ceea ce contează este să(-l) trăiască (pe) Acum. Să te ațâț, să te mușc ușor de buze, să îmi înfig unghiile în umerii tăi goi și să te iau, apoi, în brațe calde, să te dezmierd cu sărutări cuminți, să mă adăpostesc la pieptul tău și să-ți predau domnia până la ivirea zorilor.

Nu vreau să fiu tipa obișnuită, pe care ai mai avut-o până la mine, ci vreau să(-ți) fiu Femeia! Să mă amintești în gând și când ți-e greu și când ți-e bine. Să te umplu de mine în toate spațiile intercelulare, o singură picătură, în plus, și să dai pe afară, dar niciodată să nu ajungi să o faci. Să îți fie neîncetat sete de mine, să pot să te domolesc doar eu și, în același timp, să nu mă simți vreodată saturație.

Mi s-a spus că eu voi trăi o mare Iubire, așadar am răbdare de tine!

Îți adorm în fiecare noapte în brate, chiar dacă nu mă strângi în ele. Mă trezesc în sufletul tău, deși o distanță ne separă, încă.

Trăiesc cu tine toate clipele care mi se sting până la acea întâlnire: neavută, ori neștiută până acum, dar care ne va arăta împlinirea. - MSZ

Niciun comentariu:

Forme de iubire

"- Daca m-as ingrasa, pentru ca mananc mult sau as slabi foarte tare, pentru ca mie imi plac slabanoagele nu m-ai mai iubi? - Ba te...