28 martie 2013

Cunoaste-te si te vei afla!

A ma cunoaste pe mine insami mi se pare prioritar daca doresc sa ii aflu, sa ii inteleg si sa ii iubesc pe ceilalti.

Nu pot sa le cer lor nimic, daca nu stiu, in primul rand, ce sa imi cer mie.
Nu pot sa le reprosez lor nimic, daca nu stiu, in primul rand ce sa imi reprosez mie.
Nu pot sa am pretentii de la ei, daca nu stiu, in primul rand ce pretentii am de la mine.
Nu pot sa ii admir pe ei, daca nu stiu, in primul rand ce admir la mine.

In momentul in care toate aceste vor fi lamurite stiu ca nu voi cere, reprosa si pretinde absolut nimic, pentru ca voi fi primit de la mine tot ceea ce am nevoie. Atunci voi putea doar sa ii iubesc si sa ma bucur pe deplin de prezenta sau absenta lor in viata mea. - MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...