06 martie 2013

Gratitudine

Lumea isi traieste viata pe certitudini cand, de fapt, nimic nu este sigur.

Cei care au o cariera formidabila, automat se gandesc ca vor trai intru recunoastere si faima mereu, cand maine-poimaine pot sa aiba un accident si sa ramana imobilizati la pat, incapabili sa mai gandeasca etc..

Altii isi gasesc jumatatea si au increderea ca aceasta le apartine si ca nimeni si nimic nu le-o poate fura, dar maine-poimaine jumatatea se reindragosteste si fuge/pleaca, ori (si nu, nu sunt pesimista dar am vazut de atatea ori cazul) viata i se termina.

Unii au toti banii de pe lumea aceasta si isi permit orice, pana cand maine-poimaine se imbolnavesc grav si isi dau seama ca toti banii din Univers nu ii vor putea vindeca si ca nu aceasta le era bogatia (daca se imbolnavesc cei dragi, tragedia este mai mare).

Asadar, nu zic sa traim cu frica in san, dar nici sa nu ne bazam fericirea pe certitudini ce nu tin de intrinesc. Nimeni nu are garantia unei vieti fara de cusur, cu totul lapte si miere, nimeni nu trebuie sa se bazeze pe faptul ca ceea ce are astazi ii va fi si maine.

Viata o traiesti avand directii, dar pastrandu-ti sufletul calm si linistit pentru simplul fapt ca este, fara a-i agata podoabe exterioare (cariera, bani, relatii) si a crede ca asta e fericirea.

Sa avem o zi binecuvantata, in care sa nu uitam sa fim recunoscatori pentru simplul fapt ca SUNTEM! - MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...