16 martie 2013

Réverie

Strang usor cearceaful intre degete.
Ma alint pe perna si parul imi sta ciufulit, acoperindu-mi ochii.
M-am trezit langa tine. Lasa-ma sa te respir. Mirosi a lemn dulce si a mare.
Dezmiarda-ma cu bine.

Te ating incet pe umar. Imi place atat de mult sa te privesc dormind. Ai pe gat, inca, urma de ruj ce ti-am lasat-o cand ne daruiam unul, altuia. Esti al meu si te simt iubind.

Ma invelesc in noaptea ce s-a scurs, cu tine.
Mangaierile tale inca le port, se simt pe mine.
Si acum degetele tale aluneca peste corpul meu.

Patul nostru. Cafeaua noastra. Dimineata noastra. Povestea noastra.

Ce frumos mi se insira totul despre tine!

As sta o viata in visele tale si o eternitate as petrece-o doar cu tine.
Te privesc si zambesc senin.
Te stiu al meu, fiind a ta.
Ma umplu cu tine, ma golesc de mine.

Daruirea suprema a sufletelor ce se unesc prin trup o pecetluim cu buzele. Ne-am format Androginul: de-o fiinta, doi.
Care tu? Care eu? Mereu noi.

2 comentarii:

Issa bela spunea...

M-ai facut sa visez cu scrierea asta !

Mar1na (Marina Simona Zanfir) spunea...

Ma bucur ca am reusit sa iti transmit aceasta stare, Isabela!

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...