12 martie 2013

Scrisoare catre cel ce mi-a devenit necunoscut

Gata!
Imi esti suficient pentru a nu-mi ajunge, asadar am decis ca este timpul sa ma las de tine.

Ramai cu binele ce nu mi l-ai facut, daca tot l-ai vrut doar pentru tine. Sa nu ma urmezi cu inima ta schioapa. Trateaza-te, vindeca-te si cauta pe alta atunci cand vei fi intreg, pe mine n-ai sa cunosti vreodata sa ma completezi.

N-ai sa ma ai nicicand. Oricum, daca m-ai avea, nu ai sti ce sa faci cu mine.
Nu-ti las nici macar un „Adio!”. Nu vreau sa las nimic la tine. Iti dau exact cat ai avut de oferit: mai nimic. M-am saturat sa asez virgule, puncte si virgule si puncte de suspensie unei relatii care nu are nevoie decat de un punct. Punct si de la capat, pe drumuri diferite.

Nu zic ca imi este neaparat usor, dar mult mai greu mi-ar fi sa mor zi de zi, putin cate putin, alaturi de un tine absent. Nu stii ce sa imi oferi. Ce-i drept nici eu nu m-am deranjat sa te invat, pentru ca am crezut ca daca esti Acela trebuie sa ma cunosti instinctiv. Probabil ca noi suntem in ceea ce adesea am denumit „daca nu a rezistat inseamna ca nu a meritat”.

Ne agitam ca doi nebuni sa completam si sa facem un puzzle cu piese defecte. Pentru ce? De ce? Cata tinerete crezi ca ne ofera viata, astfel incat sa ne permitem sa irosim timpul acesta stand in genunchi, sau cu spatele unul la celalalt?

M-am redus la tine cu atata usurinta, incat m-ai considerat cantitate neglijabila si m-ai abandonat intr-un colt al timpului tau fara sa-ti pese, fara sa te intereseze. In toata perioada aceasta, eu te-am ridicat pe piedestale si mi-am imaginat ca ciurucurile de atentie pe care mi le ofereai sunt binecuvantari. Meritam mai mult de la tine. Mult mai mult decat iti poti tu imagina, dar acum nu mai conteaza.

Te va intoarce Viata. intr-o zi, cu privirea la mine. Si-ti va fi prea tarziu. Eu nu te voi mai vedea altfel decat trecut, iar tu abia atunci vei intelege cat ai gresit.

Iti multumesc pentru lectiile pe care mi le-ai oferit, dar aleg sa ma dezleg de sub sforile pe care singura le-am innodat si le-am abandonat mainilor tale nepricepute.

Ce mai conteaza, acum? Regretele sunt inutile si tardive. Mai bine sa nu imi mai pierd timp si sa imi vad mai departe de destin.
Ramai cu tine...  - MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...