17 martie 2013

Un "mic"secret

Draga mea prietena, sa iti dezvalui un mic secret: nu este cu nimic iesit din comun ca un barbat sa iti spuna ca vrea sa se culce cu tine, dar acela care iti va zice ca doreste doar sa doarma cu tine in brate, iar dimineata sa va gaseasca impreuna - ei bine!- pastreaza-l si tine-l aproape de sufletul tau!

Abia atunci poti sa declari ca ai gasit un Barbat! Restul sunt facaturi ieftine, care dupa "utilizare" nu mai au alt loc decat in cosul de gunoi. Uneori, de fapt de cele mai multe ori, nu merita nici macar efortul de a fi „folositi”.

Femei, luati-va Barbati de la care aveti ce sa invatati, care sa va educe, care sa va fascineze cand va vorbesc, care sa va faca sa va doriti sa fiti cea mai buna versiune a voastra! Relatiile voastre trebuie sa va ajute sa evoluati, sa va duca spre devenire si spre definire!

Indiferent ca vor tine o luna, un an sau o viata, daca la final zambiti si va simtiti mai intelepte, ati iesit invingatoare.

Nu consumati energie si potential pe si pentru nimicuri!

Aceste "reguli" trebuie sa fie valabile pentru tot ceea ce intreprindeti in viata: oameni de calitate si relatii care sa va ajute sa cresteti.

Femeia Completa cunoaste inclusiv arta elegantei, a luxului fara a trece pragul vulgaritatii, in aceeasi masura in care cunoaste modestia si frumusetea simplitatii in a fi si a se raporta la ceilalti. Nu poti sa te dezvolti doar intelectual si sa te neglijezi fizic, nu poti sa te impodobesti exterior si sa iti lasi sufletul hamesit.

Si ma adresez, prin aceste cuvinte, exclusiv acelor FEMEI care POT, STIU si TREBUIE!

Cautati Barbatul care sa va ajute sa va descoperiti senzualitatea si sexualitatea, cel care va face sa simtiti plenitudine si stie cum sa aiba grija de voi, din toate punctele de vedere.

Barbatul (ideal) nu doar ca te trateaza asa cum o femeie TREBUIE sa fie tratata, dar te formeaza, te educa si te sustine in a deveni Femeia! Te protejeaza, in timp ce iti lasa impresia ca esti libera ca pasarea cerului. Te respecta si te pretuieste ca pe o Regina, pentru ca, daca doreste sa(-ti) fie Rege, trebuie sa stie (cum si ce) sa daruiasca si trebuie sa vrea ca la bratul lui sa tina pe cineva pe masura sa.

Femeia da putere, dar nu ostentativ, ci fragil si delicat. Cu atingeri fine pe mana Barbatului, ii da acestuia forta de a conduce un Imperiu, iar cu zambetul si vorba studiata ii da intelepciunea de a orandui lumea pe care el o asaza la picioarele ei, ale celei iubite.

Si amintiti-va faptul ca, dupa o anumita varsta o sa incepi sa iti dai seama ca nu felul in care arata un barbat este atat de important, ci felul in care stie sa te iubeasca.
Asa doar, altfel nicidecum!
Din inima,
MSZ

8 comentarii:

Cristina Toteanu spunea...

Felicitări pentru articol! Foarte frumos creionat...

MSZ (Marina Simona Zanfir) spunea...

Multumesc din suflet pentru apreciere!

Raluca spunea...

Cel mai bun articol pe care l-am citit pana-n prezent.Keep that up !

Alexandra spunea...

Articolul asta mi se pare copiat din gandurile mele… exact asa gandesc si eu. E superb sa mai gasesc pe cineva care are principii.
Sincer e cea mai frumoasa postere pe care am citit-o vreodata pe un blog si chiar tineam sa te felicit.

Alexandra spunea...

Articolul asta mi se pare copiat din gandurile mele… exact asa gandesc si eu. E superb sa mai gasesc pe cineva care are principii.
Sincer e cea mai frumoasa postere pe care am citit-o vreodata pe un blog si chiar tineam sa te felicit.

MSZ (Marina Simona Zanfir) spunea...

Va multumesc din suflet pentru aprecieri!

Anonim spunea...

Cel mai bun articol! Bravo!

MSZ (Marina Simona Zanfir) spunea...

Multumesc! :)

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...