29 aprilie 2013

Cunoastere

Hai, ia un loc langa mine si povesteste-mi! Despre tine, despre cine esti, despre ce vrei, dar mai ales despre ceea ce iti doresti. Vreau sa iti cunosc sufletul, sa iti stiu povestea si sa ma lasi sa te indragostesti de mine.

Ne-am asezat la aceasi masa ca doi necunoscuti, prea putine stim unul despre altul, dar se va rezolva.

Da-mi timp cu tine. Da-mi sansa de a te afla inainte sa inchizi usa mea. De ce tocmai tu? De ce tocmai acum? Nu stiu, dar ti se pare ca mai conteaza? Te vreau si atat. Pur si simplu, nici eu nu imi explic, dar ma trimite emotia la tine. Mintea imi spune sa stau in banca mea si sa nu fac gesturi necugetate, nedemne de o femeie. Orgoliul se agita si el din colt in coltul fiintei mele si o speranta nebuna imi da tarcole si nu ma lasa linistita. Asadar, pentru a nu mai obosi atat in mine am hotarat astazi sa te cunosc mai bine.

Sau poate ca inima ta este deja a alteia si atunci te rog sa ma scuzi, dar am sa ma ridic de la masa ta. Fii un gentleman si uita ca ti-am spus ceva!

Niciun comentariu:

Forme de iubire

"- Daca m-as ingrasa, pentru ca mananc mult sau as slabi foarte tare, pentru ca mie imi plac slabanoagele nu m-ai mai iubi? - Ba te...