10 aprilie 2013

Despre noi, la timpul trecut

Eram gradina ta cu flori.
Erai asfintitul meu in mii de culori.

Eram bruma de lumina de la geamul tau.
Erai norul ce stapanea arsita corpului meu.

Eram nimic mai mult si nici prea putin.
Erai tot ceea ce ar fi putut sa imi tina sufletul plin.

Am fost cea pe care nu o vei uita.
Ramai cea mai mare dezamagire a mea.

Ne-am despartit atunci cand ni se intampla un inceput.
Asteptam un sfarsit. Poate macar acela ne va uni.

A mai ramas umbra ta...
...cea care astazi apare in oglinda mea.
Eram prea tu si prea eu, pentru a mai putea sa fim noi.

2 comentarii:

Sorin spunea...

resusita si speciala creatie..in care ma regasesc...am trait din plin mesajul versurilor tale...

Mar1na (Marina Simona Zanfir) spunea...

Multumesc pentru apreciere, Sorin!

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...