04 aprilie 2013

Mituri si barbati (1)

La birou.

Eu adresandu-ma cu „dumneavoastra” (m-a educat mama prea mult) unui stimabil (probabil) domn care a venit sa rezolve o chestiune tehnica. El imi cere sa renunt la apelativ si sa ne tutuim, pentru ca se simte prea batran. Eu, ca sa fie situatia detensionata, ii mentionez ca sunt eu prea tanara, in niciun caz el prea batran (nu ii stiam varsta, dar nu arata prea in varsta).

-Cati ani ai?
-23.
-Ah, deci te face un barbat de 32 de ani cu capul!
(scuzati cacofonia, redau exact cuvintele lui)

Da, ati ghicit bine: aceasta era replica de flirt, el fiind (mai mult ca sigur) cel de 32 de ani.
Nu l-am intrebat varsta, nu m-a interesat. Stiu doar ca dupa acele cuvinte in mintea mea a incoltit doar urmatorul gand: „Mda, voi indiferent de varsta o sa credeti ca sunteti capabili de asa ceva”.


Unul n-ar zice ca e capabil sa te faca cu inima. Gandul lor cand li se activeaza hormonii, vazand o femeie ce li se pare atractiva, se duce direct la cap (nu mentionez care cap, se subintelege).

Bun!

Mit verificat - ADEVARAT!


Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...