27 aprilie 2013

Pofta de o viata noua

Radeam ieri spunand ca vreau o viata noua si de restu' caramele, insa acum imi aduc aminte cu melancolie de data de 4 iulie 2012.

Data cand eu am plecat in Spania, pentru ca voiam o viata noua.
Parca si acum ma vad la poarta de imbarcare singura, cu lacrimi in ochi realizand ca urmeaza sa parasesc tara, sa o iau de la 0 intr-o tara in care nu cunosteam decat 2 persoane, unde limba o stapaneam nu foarte bine si unde eram la 4000 km departare de tot ceea ce cunosteam.

Totul de la o simpla nebunie. Un simplu gand de evadare si de altceva ce mi-a incoltit in minte si pentru care am depus toate eforturile necesare sa il realizez.

Initial trebuia sa stau minim 4 luni si apoi sa vad daca vreau sa imi definitivez mutarea. Am stat doar o luna, pentru ca viata te lasa sa iti faci damblaua, dar dupa ce te potolesti iti redreseaza drumul.

La momentul acela l-am resimtit ca fiind un pas greu si lacrimile exprimau frica mea de a fi complet in mana sortii. Acum am invatat sa ma las oricand pe bratele ei. Si parca mi s-a facut dor sa mai stau cu geanta si bagajul de mana in fata portii de imbarcare si sa stiu ca o iau de la 0.

Niciodata nu spun niciodata!

Niciun comentariu:

Forme de iubire

"- Daca m-as ingrasa, pentru ca mananc mult sau as slabi foarte tare, pentru ca mie imi plac slabanoagele nu m-ai mai iubi? - Ba te...