28 aprilie 2013

Razboi in doi

Cred ca foarte multe femei au ajuns sa traiasca dupa prejudecati. Daca spune la carte ca femeia trebuie sa asa si pe dincolo si daca cele mai multe fac intr-un fel si ea crede ca trebuie sa faca la fel.

Cerem egalitate cu barbatii, dar in acelasi timp ne definim ca fiind categorie speciala si discriminata, in timp ce tipam sus si tare ca suntem mai bune decat ei.

Mie, una, mi se pare ca femeile si barbatii trebuie sa se completeze. Nu sunt de parere ca unul face mai rau ceea ce altul face mai bine. Si cred ca ar trebui sa fim prieteni si parteneri si nu dusmani.

Si mai cred ca tensiunile se rezolva cel mai bine in pat. Asadar, daca simtiti ca apare un dezechilibru in ceea ce priveste raportul de relatii dintre voi doi, cel mai bine il rezolvati intre 4 pereti, lipsiti de inhibitii si purtati de energia sexuala ce s-a nascut in urma ciocnirii.

La job si in alt gen de relatii, cred ca e mai bine nici ca noi sa nu intram in competitie cu barbatii si nici barbatii sa nu ne desconsidere. Sa patram o atmosfera civilizata, relaxata si armonioasa, invocand iarasi ideea de parteneriat la nivel profesional si interelational.

Pana la urma rau cu noi, dar mai rau e fara noi si viceversa!

Femeia sa nu uite niciodata ca inainte de orice ESTE si TREBUIE sa ramana FEMEIE!

Restul sunt ingrediente...

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...