17 aprilie 2013

Sa mai fim si fericiti

Nu mai vreau negativism, pesimis, tristeti si frustrari in jurul meu.

GATA!
Ce avem oameni buni de ni s-a urat cu binele? Daca sufeream de cancer, SIDA, eram invalizi sau mai stiu eu ce poate ca intelegeam sa ni se para viata nedreapta, dar asa ce motiv avem?

Gata! Va rog din suflet! GATA!

Astea cu iubirea, prieteniile si cariera se fac in timp si se desfac tot in timp, Sunt aspecte ale vietii noastre pe care le putem controla pana la un moment dat. Da, toti suntem in mainile sortii din anumite puncte de vedere. Toti suferim sau am suferit dupa o iubire neimplinita. Toti am avut un vis pe care nu l-am vazut materializandu-se, dar GATA!

Daca stai in fata mormantului si jelesti continuu, nu invie mortul (cel putin pana la Apocalipsa, conform Bibliei)! Plangem, ne pare rau, punem 2 flori si aprindem o lumanare, dupa care ne continuam de VIATA!

Cat a fost iarna v-am dat voie la oftari, dar acum GATA! Este primavara, este soare (este cam mult vant, dar trecem peste), este atata frumusete pe acest Pamant, incat nu avem voie sa fim tristi!

Niciun comentariu:

Forme de iubire

"- Daca m-as ingrasa, pentru ca mananc mult sau as slabi foarte tare, pentru ca mie imi plac slabanoagele nu m-ai mai iubi? - Ba te...