09 aprilie 2013

Statornicie in miscare

N-am stiut sa cad in genunchi in fata nimanui, iar asta mi-a adus antipatii, pentru ca am aratat nesupunere. Nefiind capabila de umilire, n-am putut sa ma umilesc. 

Am zambit rautatii cu sufletul trist, dar milogirea indurarii n-am stiut sa o cer nimanui. M-am supus mie si credintelor mele...dar acestea au avut intelepciunea sa fie schimbatoare. 

Cand am parut ca ma supun, de fapt eu imi schimbam fundamental principii. De ce? Pentru ca am considerat ca doar tie trebuie sa iti fii dator cu explicatia faptelor si a alegerilor tale. Pentru ca am stiut ca in incapatanare evolutia nu poate sa apara. Pentru ca eu insami nu mai sunt aceeasi de acum o clipa, asadar de ce regulile mele nescrise ar ramane aceleasi? 

Statornicie in miscare.

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...