13 mai 2013

Asa cum un BARBAT stie sa fie

Haideti sa va povestesc eu cum trateaza un BARBAT adevarat o FEMEIE!
Multi dintre voi stiti (daca nu aflati acum) ca parintii mei au divortat cand aveam 5 ani si ca practic eu am fost crescuta de cel de-al doilea sot al mamei mele. Caruia cu mama pe inima ii spun tata, la fel cum ii zic si celui biologic. (si datorita caruia sunt cam 70% din ceea ce cunoasteti voi astazi)

Sar peste partea cu diferenta de varsta dintre el si mama, care era de 23 ani, si care m-a invatat lectia iubirii dincolo de ce crede/zice lumea. Va spun doar ca in 1999 cand ei doi s-au casatorit, pentru a ne proteja pe mine si pe mama de orice posibila problema pe viitor (va dati seama ca el fusese anterior casatorit si avea un copil) a trecut pe la notar pentru a declara ca el nu are pretentia asupra a nimic din casa noastra si ca tot ceea ce se afla in casa era acolo de dinaintea casatoriei. (un fel de acord prenuptial pentru o vreme in care nimanui nu ii trecea prin cap sa faca asa ceva)

Asa gandeste si actioneaza un barbat: pentru binele femeii pe care o iubeste si a copilului acesteia se lasa vulnerabil in fata vreunui act ce ar duce la despartire. Pentru ca are incredere, pentru ca stie calitatea femeii pe care o ia de nevasta, dar mai presus de orice pentru ca este asa cum un BARBAT trebuie sa fie.

Niciun comentariu:

Forme de iubire

"- Daca m-as ingrasa, pentru ca mananc mult sau as slabi foarte tare, pentru ca mie imi plac slabanoagele nu m-ai mai iubi? - Ba te...