14 mai 2013

Candva si acum

Candva te-am iubit. Acum nu mai stiu.
Candva m-ai ranit. Acum nu mai doare.
Candva stiam ca-ti apartin. Acum ma strange libertatea.
Candva radeam privind spre soare. Acum nu ma mai sperie ploaia.
Candva eram. Acum sunt.
Candva speram. Acum fac.
Candva credeam ca mai bine nu se poate. Acum nimic nu e prea mult.
Candva am fost indragostita. Acum zambesc si fara tine, fara sa fii tu cauza, fara sa am nevoie de tine.
Candva am crezut ca nu pot fi decat in formula de noi, doi. Acum nu mai incerc sa aflu necunoscute, stiu rezultatul de dupa egal si mi-e indiferent.
Candva si tu credeam ca ma iubeai. Acum sunt sigura ca niciodata n-ai facut-o.

Candva, cumva ne-am despartit. Acum, nicicum nu ne mai stim.

Niciun comentariu:

Forme de iubire

"- Daca m-as ingrasa, pentru ca mananc mult sau as slabi foarte tare, pentru ca mie imi plac slabanoagele nu m-ai mai iubi? - Ba te...