01 mai 2013

Confesiune la ceas de inceput de vara

Nu inteleg de ce ma mai certi acum, cand faptul este consumat.
Nu am stiut, prea bine, sa imi urmaresc interesul pe termen lung.

Am fost mereu vulcanica si impulsiva si am dat cu piciorul rabdarii exact cand mai aveam un pas sa ajung acolo unde voiam.
Ce vrei de la mine?! M-am nascut cu 10 zile mai devreme decat ma astepta oricine. Am luat pe toata lumea prin surprindere. Au inceput contractiile in miez de noapte, iar mama era la tara, la Sascut si eu trebuia sa ma nasc la Bacau. Imagineaza-ti ca daca din pantece aveam o asemenea personalitate incat am pus doua familii pe jar si o salvare pe drum, astazi cum sunt!

Cu acum si aici bine accentuat si subliniat. Ma supar repede, imi trece si mai repede. Ma aprind usor, dar si cand ma sting nu mai iau foc nici cu trei canistre de benzina.

Asta sunt, vreau sa ma educ, dar singura mi-e greu. Asa ca m-am agatat de rabdarea lui si poate ca ii fac zile fripte, dar vreau sa il fac sa constientizeze ca merita fiecare clipa si ca, pana la urma, va fi bine. Nu pot sa ma multumesc sa ating fara sa aprind. Nu pot sa traiesc ceva comun, cand eu caut extraordinarul. Asa ca ma bazez pe el ca ne descurcam amandoi cu mine.

Nu stiu daca ma intelegi. Nici nu iti cer sa o faci. Mi-e dificil mie, daramite tie. - MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...