12 mai 2013

Multumiri speciale

Le multumesc tuturor iubitilor mei care m-au parasit fara niciun cuvant si, mai ales, fara sa fi stat prea mult alaturi de mine. Pentru ca oamenii aceia nu ar fi reusit decat sa imi iroseasca poate ani buni din viata, in conditiile in care eu, chiar nemultumita fiind, am mentalitatea omului care nu renunta usor si care crede ca nu abandonezi nimic in fata primului obstacol.

Mi-a placut intotdeauna sa construiesc, nu sa renunt in clipa in care ceva mi se pare ca nu se incheaga in felul dorit. Reiau amestecul, incerc sa reinventez, sa il imbunatatesc si sa il salvez. Am primit educatia repararii lucrurilor, nu aruncarii lor din prea multa comoditate sau teama. Insa daca nu am coechipierul potrivit orice efort as face ar fi inutil. Asadar, tot raul spre bine, ceea ce este mai bun abia acum urmeaza.

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...