06 mai 2013

Nostalgie

Ca de obicei, in prezenta marii si a atmosferei incarcata de aer sarat, ma apuca melancoliile si gandurile. Am retrait povestile din trecut. Mi-am adus aminte de fiecare el ce mi-a trecut pragul gandului, de fiecare dezamagire, de fiecare lucru special si unic, de fiecare declaratie, de fiecare prim sarut, de fiecare moment deosebit. Si am stat si mi-am dat seama ce putine am trait din cauza faptului ca am ezitat, ca mi-a fost teama sa nu regret, ca le-am gandit prea mult.

Gata! Mai putina gandire si mai mult actiune! E viata scurta, iar tineretea si mai scurta! Si oricum, oricate masuri de precautie mi-as lua, daca un lucru este facut sa se intample, cu siguranta se va petrece.

Viata este aici si acum si trebuie intens traita.

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...