26 mai 2013

O noapte cu luna plina

Iti recunosc sufletul dintr-o mie si un milion. Oricate picaturi mi-ar infatisa oceanul de posibilitati pe a ta o disting negresit.

Iar mainile tale dintr-o atingere ma preschimba in fior, cum nimeni niciodata nu m-a aflat. Se plimba degete pe trupu-mi si imi imprumuta forma si parfmul, iar eu ma invalui in tine.

Si ochii tai imi cuprind nevazutul. Ma privesti si sa ma vad iubita, ma dezbraca doar gandul tau, iar eu las sa imi alunece rochia usor. In ei ma vad clar, cum luna se zareste noaptea in luciul apei line.

Pe buzele tale imi pastrezi taceri nespuse si ma saruti, si ma saruti necuviincios de frumos si ma lasi sa iti citesc fiinta. In uniunea noastra e totul de-o fiinta si de-un timp, fara nimic sa ne desparta, dar totul sa ne contopeasca.

Si iti alunec in brate si ma cuibaresc la pieptul tau, in inima ta si in viata-ti toata. Tine-ma strans in brate si primeste-ma in visele tale...din fiecare noapte.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ai un blog tare frumos ..Iti multumesc.. Se spune ca lumina lunii vine cu mai repede decat lumina soarelui ..probabil si lunea vine mai repede decat duminica ..:) iar un suflet e unic in felul lui ..n-are cum sa fie altfel ..e ca o zi sau ca o noapte ..:)

Forme de iubire

"- Daca m-as ingrasa, pentru ca mananc mult sau as slabi foarte tare, pentru ca mie imi plac slabanoagele nu m-ai mai iubi? - Ba te...