03 mai 2013

Traiti prezentul

Omul nu este chemat sa isi traiasca viitorul. Omul e aici pentru a-si trai prezentul. Ziua de maine ii apartine lui Dumnezeu, omului ii este data spre traire doar ziua de astazi, prezentul. Nu ziua de ieri, pentru ca e trecut, nici cea de maine pentru ca el e trimis sa traiasca acum. (un preot, la emisiunea Neatza cu Razvan si Dani).

Apropo de Osho si de viata este aici si acum, ziua de maine nu exista.

Ce-mi place cand apar astfel de asemanari intre diverse directii de credinta, dar care pastreaza esenta, fie si cu alte cuvinte si trimiteri.

Un comentariu:

creionucolorat spunea...

o viziune melancolica a acestei idei, care mi-a venit in minte citindu-ti postarea... http://www.youtube.com/watch?v=aJ8Sy58VfbY

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...